Vedoucí Oddělení investic a technické správy Odboru majetku a investic Magistrátu města Pardubic (Pardubice)

Statutární město Pardubice nabízí v Pardubicích volnou pracovní pozici "Vedoucí Oddělení investic a technické správy Odboru majetku a investic Magistrátu města Pardubic". Nástupní mzda je od 26 680 Kč.

Základní informace o pracovním místu

Název pozice:
Vedoucí Oddělení investic a technické správy Odboru majetku a investic Magistrátu města Pardubic
Obor(y):
Administrativa
Obec:
Pardubice
Mzda:
od 26 680 Kč
Směnnost:
Jednosměnný provoz
Minimální vzdělání:
VŠ Bakalářské
Adresa pracoviště:
Magistrát města Pardubic
Pernštýnské náměstí 1
53002

Další informace o volném místu

Charakteristika vykonávané činnosti:
-koordinace přípravy a realizace investic a zpracovávání investičních záměrů,
-koordinace finančního zajištění investic a projektové, technické, provozní, obchodní a organizační přípravy a řešení rozporů,
-zpracovávání odborných technických posudků,
-organizace vypořádání majetkoprávních vztahů,
-stanovování způsobů realizace investic a průzkum finančních zdrojů, navrhování, kontraktace
a koordinace účastníků investic, projektantů, dodavatelů apod.
-zajišťování a koordinace kolaudačních řízení u stavebních investic
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
-vysokoškolské vzdělání – technického nebo stavebního zaměření výhodou
-znalost příslušných zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi
-zkušenosti s vedením kolektivu výhodou
-organizační, rozhodovací a komunikační schopnosti
-samostatnost, spolehlivost, pečlivost, seriózní vystupování
-praxe ve veřejné správě výhodou

Výběrového řízení se může zúčastnit uchazeč, který splňují předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákona.
Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
a) jméno, příjmení a titul uchazeče
b) datum a místo narození uchazeče
c) státní příslušnost uchazeče
d) místo trvalého pobytu uchazeče
e) druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství; je-li uchazeč cizím státním příslušníkem, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu
f)datum a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady a údaje:
a)strukturovaný profesní životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných
znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
b)motivační dopis
c)čestné prohlášení o bezúhonnosti*
d)prostou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (v případě absolvování vysokoškolského studia v zahraničním studijním programu rovněž prostou kopii tzv. nostrifikace, tj.osvědčení o uznání zahraničního vzdělání)
e)písemný souhlas s absolvováním psychologických testů, jejichž cílem je posoudit zejména obecné schopnosti, manažerské předpoklady a osobnostní charakteristiku uchazeče pro případ, že by členové výběrové komise tento postup považovali v rámci výběrového řízení za
účelný
f)telefonický a e-mailový kontakt
Podmínkou ke jmenování vedoucím úředníkem je splnění předpokladů stanovených zákonem č. 451/1991 Sb. (lustrační zákon), těmi jsou:
a)čestné prohlášení ve smyslu § 4 odst. 3 lustračního
zákona
b)ověřená kopie osvědčení ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 lustračního zákona, nebo čestné prohlášení o skutečnostech potvrzovaných osvědčením dle předchozí věty, které dočasně ověřenou kopii osvědčení nahradí
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek:
Přihlášku lze doručit v listinné či elektronické podobě. Přihlášku s přílohami v listinné podobě je nutné doručit nejpozději do 14.02.2025 osobně na podatelnu magistrátu – na adrese náměstí Republiky 12, Pardubice (do 14.30 hod.; rozhoduje podací razítko podatelny magistrátu) nebo v téže lhůtě odeslat poštou (rozhoduje podací razítko pošty) na adresu:
Magistrát města Pardubic
Kancelář tajemníka – personální oddělení
Pernštýnské náměstí 1
530 21 Pardubice
Uzavřenou obálku včetně požadovaných listin je nutné označit textem „neotvírat“ a číslem a názvem výběrového řízení.
Přihlášku s přílohami v elektronické podobě je nutné doručit nejpozději do 14.02.2025 prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky města Pardubice:
ukzbx4z), případně e-mailem prostřednictvím epodatelny (adresa e-podatelny: posta@mmp.cz), a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání je nutné označit datovou zprávu číslem a názvem výběrového řízení.
https://pardubice.eu/vyberove-rizeni

Kontakt na zaměstnavatele

Bc. Veronika Pospíšilová
personalista
telefon: 466859471
email: veronika.pospisilova@mmp.cz

Magistrát města Pardubic
Pardubice
53002

telefon: 466 859 111; 419
email: posta@mmp.cz;ivana.matickova@mmp.cz


Poslední změna: před 2 týdny