Statutární město Pardubice nabízí v Pardubicích volnou pracovní pozici "Vedoucí Kanceláře primátora Magistrátu města Pardubic". Nástupní mzda je 27 250 – 40 120 Kč.
Platové zařazení: 12. platová třída
Termín nástupu: dohodou po ukončení výběrového řízení
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Charakteristika vykonávané činnosti:
- zajišťování informační, organizační a případně další podpory pro činnost zastupitelstva města, rady města a magistrátu města
- zajišťování komunikace města a magistrátu s veřejností a dalšími subjekty
- zajišťování oblasti partnerských a zahraničních vztahů města, včetně spolupráce na mezinárodních projektech
- zajišťování úkolů magistrátu města v krizovém a havarijním plánování včetně podpory činností ostatních subjektů a orgánů v systému krizového řízení města
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
- vysokoškolské vzdělání
- organizační a řídící schopnosti
- praxe ve veřejné správě výhodou
- zvláštní odborná způsobilost v oblasti krizového řízení výhodou
- aktivní znalost světového jazyka slovem i písmem výhodou
-velmi dobré manažerské a komunikační schopnosti
- vysoké pracovní nasazení
- samostatnost, spolehlivost, pečlivost, seriózní vystupování
- zkušenosti s vedením kolektivu výhodou
Nabízíme:
- stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
- motivační finanční ohodnocení (po zapracování přes 70 000,- Kč hrubého/měsíc)
- mimořádné odměny
- pružnou pracovní dobu
- podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání
- výhodné benefitní telefonní tarify
- stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus)
- příspěvek na penzijní připojištění 1 500,- Kč/měsíc
- příspěvek na kulturní a sportovní vyžití
- příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením
První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Bc. Veronika Pospíšilová
personalista
telefon: 466859471
email: veronika.pospisilova@mmp.cz
Magistrát města Pardubic
Pardubice
53002
telefon: 466 859 111; 419
email: posta@mmp.cz;ivana.matickova@mmp.cz
Poslední změna: před 2 měsíci