Referent/ka zásobování a přípravy výroby - obor elektro (Pardubice)

INELSEV ENERGIE s.r.o. nabízí v Pardubicích volnou pracovní pozici "Referent/ka zásobování a přípravy výroby - obor elektro". Nástupní mzda je 30 000 – 40 000 Kč.

Základní informace o pracovním místu

Název pozice:
Referent/ka zásobování a přípravy výroby - obor elektro
Obor(y):
Doprava, Finance, Management, Obchod a cestovní ruch, Výroba a provoz
Obec:
Pardubice
Mzda:
30 000 – 40 000 Kč
Směnnost:
Jednosměnný provoz
Minimální vzdělání:
Střední odborné (vyučen)
Adresa pracoviště:
INELSEV ENERGIE s.r.o.
Na Ležánkách 1813
53003

Další informace o volném místu

Komplexně zajišťuje činnosti spojené s optimalizací materiálového toku ve výrobním procesu společnosti
- zabezpečuje optimalizaci procesů nákupu, dodávek materiálu, dopravy, balení a distribuce zboží, surovin, strojů a odpadového hospodářství.
- příjem, skladování, ošetřování a výdej materiálu a zboží nebo surovin včetně vstupní i výstupní kontroly
- udržování stavu zásob dle skladové evidence a navrhování likvidace nadnormativních a neprodejných zásob
- optimalizace materiálového toku ve výrobním procesu v rámci zakázek společnosti
- nákup, dodávky a distribuce materiálu, zboží, surovin, strojů a přístrojů v souladu se strategií organizace
- zpracovávání objednávek, jejich zadávání do systému a spolupráce při tvorbě plánu výroby
- vedení skladové evidence / skladových karet a skladových pohybů/ a jejich zadávání do systému
- provádění skladových inventur v období a rozsahu dle požadavků vedení firmy
- monitorování a analyzování trhu a dodacích podmínek k zajištění okamžité nebo budoucí dostupnosti materiálu
- činnosti spojené s optimalizací dopravy a přepravy v rámci řízení logistických procesů ve společnosti
- hodnocení a výběr dodavatelů vzhledem k daným parametrům a ekonomické výhodnosti dodávek
- řízení reklamací a problémů vzniklých při skladování zboží a při přepravě koncovým zákazníkům
- posouzení a hodnocení efektivnosti hospodaření a výkonnosti svěřeného úseku a reporting vedení firmy
- jednání s klíčovými dodavateli a zákazníky v oblasti nastavení logistických procesů a dodacích podmínek
- věcně schvaluje přijaté faktury za materiál a zboží a zajišťuje tvorbu příslušné dokumentace v rámci řízení logistických a distribučních procesů
- vystavuje vydané faktury za prodej materiálu a zboží - spolupracuje s ekonomickým úsekem
- zajišťuje provoz a evidenci skladových strojů a zařízení
- zajišťuje nákup a evidenci pracovních nástrojů a ochranných pomůcek
- zajišťuje zásobování provozu skladu nezbytnými prostředky (pohonná a servisní média, fólie, vázací a balicí materiál, úklidové prostředky atd.)
- spolupracuje s dalšími útvary společnosti v rámci logistiky a zásobování /kancelářské potřeby, čistící a hygienické potřeby, nápoje a občerstvení/
- sleduje a posuzuje vývojové trendy v logistice, navrhuje optimalizaci pracovních postupů a efektivní uspořádání výrobních a pracovních procesů
- sleduje nákladovost vyplývající z organizace výroby a práce
- navrhuje úpravy pracovních postupů při zajišťování skladových a administrativních operací za účelem jejich optimalizace a zefektivnění
- zpracovává jednoduché cenové nabídky a naceňování, kontroluje projektovou dokumentaci a vyčlenění subdodavatelských činností
- spolupracuje s vedoucím výroby
Dle pokynů nadřízeného plní i další úkoly, které v popisu nejsou uvedeny, ale odpovídají sjednanému druhu práce a mzdovému zařazení.
Nabízíme služební mobilní telefon, nápoje na pracovišti zdarma.
Pracovní doba: 07:00 - 15:30, případně dle domluvy.
První kontakt e-mailem, telefonicky (Po - Pá, 09:00 - 14:30) nebo osobně (sídlo firmy, po tel. dohodě s uchazečem).

Kontakt na zaměstnavatele

Petra Pachovská
telefon: +420 602 490 571
email: sekretariat@inelsevenergie.cz

INELSEV ENERGIE s.r.o.
Pardubice
53003

telefon: 466 410 206
email: sakalova@energiemar.cz;energiemar@energiemar.cz


Poslední změna: před 1 týdnem