Krajská knihovna v Pardubicích nabízí v Pardubicích volnou pracovní pozici "Investiční referent/ka". Nástupní mzda je 21 710 – 31 820 Kč.
Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Náplň práce:
Koordinace předprojektové, projektové přípravy a zajištění vlastní realizace investičních akcí na majetku organizace. Zajišťování činností investora pro jednotlivé akce obnovy na objektech; zajišťování výběrových řízení dle vnitřních směrnic knihovny na zhotovitele (projekty, realizace staveb atp.); zajišťování výběrových řízení na příkazníka (tech. dozor stavebníka, koordinátora BOZP); účast na výběrových řízeních, příprava podkladů pro zadávací dokumentaci, uzavírání smluvních vztahů; kontrola smluvních vztahů, příprava koncepce údržby a obnovy staveb; zpracovávání žádostí o vydání závazných stanovisek; oznamování havárií, oznamování stavební činnosti, zpracování plánů oprav a údržby; aktivně se podílet na celém procesu svěřené stavební zakázky (akce) až do ukončení její realizace vč. veškeré související administrativy; spolupráce s TDI a koordinátorem BOZP; řešení odstranění zjištěných vad a reklamací; administrativa spojená se získáváním a využíváním grantů a dotací pro financování akc
Co požadujeme:
- SŠ, VOŠ nebo VŠ stavebního směru.
- Zkušenost v oblasti realizace investičních projektů, základní znalost zákona o zadávání veřejných zakázek.
- Orientaci v projektové dokumentaci a stavebních rozpočtech.
- Zkušenosti s administrací investičních akcí financovaných z veřejných zdrojů výhodou.
- Schopnost plánovat a následně dodržovat termíny.
- Výborné komunikační schopnosti a písemný projev.
- Aktivní přístup, kreativitu, odolnost vůči stresu, samostatnost, systematičnost, spolehlivost, profesionální vystupování.
- Schopnost týmové spolupráce i individuální plnění úkolů.
- Ochotu učit se i sdílet znalosti s kolegy.
Zaměstnanecké výhody:
- Plný pracovní úvazek na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou.
- Práce v příjemném prostředí Krajské knihovny v historickém centru města.
- Stabilitu krajské příspěvkové organizace.
- Možnost dalšího odborného vzdělávání.
- Benefity (zdravotní volno, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění nebo stravenková karta Edenred.
- Platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě a NV č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (9. platová třída - platové rozpětí 21 710 Kč - 31 820 Kč, případně 10. třída dle vzdělání a zkušeností), po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku.
Prosíme o zaslání motivačního dopisu a strukturovaného životopisu s komentovaným přehledem dosavadní praxe.
Souhlas se zpracováním osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb. v následujícím znění: "Prohlašuji, že v souladu s ustanovením § 5 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, souhlasím se zpracováním svých osobních údajů uvedených v této přihlášce a jejích přílohách, které tímto poskytuji na dobu jednoho roku Krajské knihovně v Pardubicích, příspěvkové organizaci Pardubického kraje, pro jejich další zpracování za účelem výběru vhodného kandidáta/kandidátky na obsazení vypisované pracovní pozice." Přihlášky, které nebudou splňovat uvedené požadavky, nebudou zařazeny do výběrového řízení.
Případné dotazy zodpoví: Ing. Radomíra Kodetová, tel. 606 057 337.
Pouze vybrané uchazeče pozveme k výběrovému řízení. Pokud vybereme do druhé fáze výběrového řízení uchazeče, jejichž profily lépe odpovídají našim požadavkům, dáme Vám vědět. KK si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů, případně výběrové řízení zrušit bez udání důvodu.
Zpracované a požadované materiály zašlete nejpozději do 16. 08. 2024, vždy s označením VŘ IR 06/24 :
Poštou na adresu: Krajská knihovna v Pardubicích, Pernštýnské náměstí 77, Pardubice, 530 03 - dopis viditelně označte "VŘ IR 06/24 - neotvírat!"
E-mailem: reditel@kkpce.cz, do předmětu uveďte: VŘ IR 06/24
Ředitel
email: reditel@kkpce.cz
Krajská knihovna v Pardubicích
Pardubice
53002
Poslední změna: před 9 měsíci