Poradna pro rodinu Pardubického kraje nabízí v Pardubicích volnou pracovní pozici "Administrativní a spisový/á pracovník/pracovnice, personalista/personalistka". Nástupní mzda je 11 695 – 17 185 Kč.
Charakteristika nabízené pracovní pozice:
Administrativní a spisový pracovník - zajišťování úkolů ředitelky, např. výkazy, pozvánky, zápisy, prezenční listiny, komunikace se spolupracujícími organizacemi, evidence, aktualizace vnitřních směrnic, řádů, koordinace a metodické usměrňování spisové služby, komplexní zajišťování spisové služby a předarchivní péče o dokumenty, zajišťování skartačního řízení, vedení spisové evidence
Personalista - příprava výběrových řízení a jeho vyhodnocení, komunikace s uchazeči o zaměstnání, administrativní úkony související s personální agendou, zajištění pracovně-lékařské péče, povinných a zákonných školení, proškolení nově nastupujících zaměstnanců a zajištění podpisů pracovněprávních dokumentů, pomoc při adaptaci nových zaměstnanců
Požadavky:
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
- praxe v oblasti spisové a archivní služby, personalistiky výhodou
- trestní a morální bezúhonnost
Dovednosti:
- pečlivost, smysl pro zodpovědnost, iniciativa a samostatnost, administrativní zdatnost, psychická stabilita a odolnost
Nabízíme možnost dalšího vzdělávání a osobního růstu, zaměstnanecké benefity, příjemné prostředí, kvalitní a pohodový kolektiv.
Odměňování dle zákona č. 262/2006 Sb. a nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platném znění.
Práce na dobu určitou s možností prodloužení.
Vhodné pro absolventy.
První kontakt e-mailem.
Mgr. Petra Lášková
email: petra.laskova@poradnapardubice.cz
Poradna pro rodinu Pardubického kraje
Pardubice
53009
email: reditel@poradnapardubice.cz
Poslední změna: před 7 měsíci